Etkö löydä etsimääsi? Kokeile tarkennettua hakua

Alustat
GameStop - Contact Us

Ota yhteyttä

Yleiset kysymykset

  • +358 8 415 41384
  • Asiakaspalvelumme puhelinlinja on avoinna 10:00-18:00 maanantaista perjantaihin. Jos tiedustelusi koskee GameStop-liikettä, saat parhaiten apua soittamalla suoraan liikkeeseen.
  • email finhelp@gamestop.com
  • Sähköposteihin vastataan saapumisjärjestyksessä. Saman viestin lähetys useamman kerran viivästyttää vastauksen saamista.
  • Liikkeen paikannin
  • Täältä löydät GameStop-liikkeiden yhteystiedot, mm. osoitteet, aukioloajat sekä puhelinnumerot.

Tuoteturvallisuus

  • Jos teillä on huolenaiheita tuotteesta, minkä olette ostaneet GameStop-liikkeestä, voitte ottaa meihin yhteyttä käyttäen yhteystietoja, mitkä löytätte alapuolelta.
  • +358 8 415 41384
  • Asiakaspalvelumme puhelinlinja on avoinna 10:00-18:00 maanantaista perjantaihin. Jos tiedustelusi koskee GameStop-liikettä, saat parhaiten apua soittamalla suoraan liikkeeseen.
  • email tuoteturvallisuus_fi@gamestop.com
  • Sähköposteihin vastataan saapumisjärjestyksessä. Saman viestin lähetys useamman kerran viivästyttää vastauksen saamista.

Tämän tuotteen voitte ennakkovarata verkossa ja noutaa myymälästä.


Kuinka se toimii?

  • 1: Etsi ennakkovarattava tuote gamestop.fi –verkkosivuiltamme ja klikkaa Click + Collect –painiketta.
  • 2: Tämän jälkeen voitte valita myymälän, mistä noudatte ennakkovarauksen, maksatte varauksesta myös pienen pantin.
  • 3: Tuote on noudettavissa julkaisupäivänä.


Ota huomioon, että pakettitarjoukset eivät ole osa Click + Collectia.

Ota huomioon: Tämä on digitaalinen tuote. Koodi tulee saataville verkkoon GameStop+ -tilisi ’’Ostot’’- osioon.


Ennen kuin digitaalinen koodi tulee saataville, osto tarkistetaan manuaalisesti.


Jos osto on tehty normaalin virka-ajan ulkopuolella, klo. 09:00-17:00, tämä saattaa hidastaa oston käsittelyä. Peräkkäisten ostojen pitäisi olla heti saatavilla.


Ota huomioon: Digitaalisia tuotteita ei voi peruuttaa eikä vaihtaa sen jälkeen, kun osto on tehty.

Ota huomioon: Tämä on digitaalinen tuote. Koodi tulee saataville verkkoon GameStop+ -tilisi ’’Ostot’’- osioon.


Ennen kuin digitaalinen koodi tulee saataville, osto tarkistetaan manuaalisesti.


Jos osto on tehty normaalin virka-ajan ulkopuolella, klo. 09:00-17:00, tämä saattaa hidastaa oston käsittelyä. Peräkkäisten ostojen pitäisi olla heti saatavilla.


Ota huomioon: Digitaalisia tuotteita ei voi peruuttaa eikä vaihtaa sen jälkeen, kun osto on tehty.